Big brother!

Det går ju i repris nu på tv400 jag tycker det är fantastiskt!
Jag har liksom saknat det lite! Massor med olika personligheter inlåsta i ett hus med inte ett skit att göra! Det kan ju inte bli annat än bra! Massor med intriger och snusk! Kan det bli bättre eller?

Varför slutade kanal 5 med det? Jag ska fan ta o maila dom o klaga!
Nu blir det tv-serie om Ullared istället! Vad är det då? Det kan väl inte bli mer än en flopp! Jag har inget emot Ullared men come on asså!

Först spelas vinjetten och sen kommer en berättaröst som säger:
-"Ikvällens program av ullared: Vi får följa med Ann-Kristin i jakten på billigt smörpapper och schampoo och hur gick det för 4 barns mamman Stina och hennes kalla fötter efter att ha stått i den långa kön i 5 timmar innan det stora varuhuset öppnade som vi såg förra veckan.
Vi kolla även in hur det går för våra nya sommarjobbare som började förra veckan! Kommer de hinna med att packa upp allt innan det tar slut igen! Häng med så får ni svaret"

Nej jag bojkottar detta program!
Kalla mig gammalmodig men Big Brother va fan bättre!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Snusk såklart...fan ullared suger!!!!

2009-04-09 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback