Dejt!

Snart ska jag iväg på dejt! Det kommer bli hellt fantastiskt!
Hmmm hur ska jag förklara honom?
Han är mörk, helt underbar att mysa med.
Gör exakt som man vill fast han kan även överaska ibland.
Han gör så man blir varm i hela kroppen och efter jag har träffat honom,
längtar jag tills nästa gång vi ses!
Han släpper verkligen alla mina spänningar och jag känner mig verkligen hellt avslappnad i hans sällskap!
Åhh vad jag längtar!






Men som ni alla vet är har jag ju mitt på det torra så det är inte så smaskigt som det låter!
HAN är en massagestol! Men jag längtar lika mycket i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah...mm de är då fan inte mig du vill umgås med på nätterna. Du vill bara åt massagestolen din skit!!! =)

2009-04-10 @ 06:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback