Det känns lite jobbigt!

Det känns inte alls bra att det vart två inlägg idag som handlade om bilar och två bilbilder!
Hur ska jag kunna rätta till detta så det blir lite med kvinnligt här inne igen?
Jag vet! Vad är med kvinnligt än bröst?

Så där nedan kommer bilder på när jag och Maria latchade lite med rispåsar i BH:n


Här har vi Maria dock förstör hon stämmningen när det står gatebil på hennes tröja men skit i det!

Och här har vi mig! Som ni säkert förstått vid det här lagret så är inte dessa pattar äkta! Vi kände bara på hur det skulle va att slänga in 300 ml i varje tutte. Vissa tog det steget längre! ;)

Så gör du rispattar:
Fyll två fryspåsar med önskad mängd ris (okokt)
Lägg in dom i BH:n
Försök få en jämn form
På med en tajt topp för att sedan klämma i känna

(varning! för skavsår på din riktiga tutte av fryspåsen)
MYCKET NÖJE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback