Efterlysningar!

Jag har två efterlysningar som jag tänkte göra.
Den första är på den här mannen.

Vem är han?
Jag skulle gissa att han är staxt över 60 år. När E.M.D började spela springer han fram ställer sig vid scenen och gör tummen upp till dom. Han står där och håller upp tummen i ca 1 min, sen början han snacka med vakten brevid. Han tar tag i vaken och håller fast honom. Vakten blir sur och slingrar sig ur hans grepp. Och sen försvinner han där ifrån. Såg honom inte mer. Tänk om han är världens E.M.D-fan då är HAN min idol!

Nästa snubbe efterlyser jag inte egentligen. Men fick honom på bild så då kan man ju lika gärna slänga ut honom här.

Skit dålig bild men jag vågade inte ta så noga ifall han skulle döda mig. Detta är en snubbe som kommer fram till mig och Anna i lördags när vi sitter och väntar på taxin. Han va svin full. Kan tänka mig att han hade ångest igår.
Han kommer fram och säger att han va hungrig så säger vi att det ligger en pizzeria 20 m bort. Han frågar oss om vi tycker att han ser ut som en kille som käkar pizza. (för det han hade druckit under kvällen va säkert svin nyttigt)
Det kommer fram att han är egenföretagare. Han målar. (väggar inte tavlor) Han bor i norrköping men har en lägenhet i Västervik. Jag ser att han är förlovad. Jag tycker verkligen synd om hans tjej.
Han va allmänt dum i huvudet. Taxin kom i grevenstid och vi flyr från honom fort!
Vät i taxin säger Annna:
-Det är typiskt egenföretagare att bli sådär fulla!
Ja och kanske är det så!
Jag hoppas att han hade ångest i alla fall! Och jag tror han åt en pizza tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback