Fin familj!

  • Idag ska vi ner till världens finaste lilla familj!
    Fantastiska människor. Vi ska grilla. Jag vet ungefär hur kvällen kommer att fortlöpa
  • vi kommer dit och småpratar lite
  • Jag snor deras bebis som hellst vill va hos mamma
  • Grabbarna grillar
  • Vi äter tills vi håller på att dö
  • Det pratas om wakeboard fotboll bloggar barn och det skvallras.
  • Vi tittar på fredagsunderhållning på 4:an och myser i soffan.
  • Vi dricker kaffe och förvånas över att det är lika gott som förra veckan!
  • Kanske åker det fram ett spel wee fit är poppis nu!
  • Vi börjar alla bli trötta och börjar kolla på nån film som vi inte sett början på.Vi kommer fram till att vi ska åka hem. De förljer oss ut på trappan och fraser som "kör försiktigt" "tack för idag" "vi ses nästa vecka" utbyts och vi rullar iväg.

Detta kanske låter tråkigt för vissa men vi älskar det för vi älskar varandra!
Ses vi inte på en helg så känns det som att det är nått som vi har glömt. Som något viktigt som skulle ha gjorts men vi har glömt av det!
Vi måste ha dessa rutiner på fredagar för att få ro i våra sinnen!

Får se om jag dyker in sen igen! Kanske bryter jag våra rutiner och skriver lite blogg också vi får sen...
Men trevlig helg då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback