Fredag!

Jag åkte till mitt viloställe!
Vi grillade myste och hade det som vanligt fantastiskt!
Det är så skönt att va på Vinäs. Man andas frisk luft äter massa god mat och umgås med "familjen".

Jag o sötloppan! Mössan har hon fått av oss i present!! Visst är den fin?


Är det inte hellt underbart hus! Jag och Pierre sov kvar i lägenheten ovanför.
Höll på att skita ner mig ett antar gånger!
Det spökar hemma hos dom! Vi hörde det! Jag höll på att dö av rädsla.
Sen skulle ju Martin va lite rolig och knacka på rutan när Bea och jag satt ute.
Och fy fan, jag kan säga att det vart fart på mig då!


Sen skulle man upp och sova i dom här sängarna. Jag tycker dom påminner om sånna sängar som man ser i gamla filmer som handlar om mentalsjukhus eller nått. Lite ruggiga tycker jag allt att dom är. Men när jag väl somnad efter att ha legat och lyssnat efter spöken så sov jag som en gud!


Fantastiskt! Tack för en underbar fredag kära vänner!

Jag vågar inte lägga ut några bilder på dom. Martin hotar med Leif Silbersky då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback