Gårdagen!


Åkte till sjukan för att träffa snälla doktor!
Hon som man ser längst bort i korridoren är en snäll sjuksköterska.
Vi snick snackade lite om väder och vind, hon gjorde lite undersökningar och sen fick jag droppar!

Här är just när jag fått dropparna! Jag mår prima! Jag och Pierre sitter i väntrummet och som ni säkert förstår så är han väldigt snäll mot mig när vi är på sjukhuset! Han håller om mig och stryker mig över ryggen och säger att allt kommer att bli bra! Hn är verkligen en klippa och han är så engagerad!

Eller hur! Det fanns en bil tidning! Då försvinner han in i sig själv för en stund. Praten runt honom blir som avlägset bullerljud och han ser inget annat än just det i tidningen! Men livet gick vidare när han stannande för en stund och jag träffade dokton och fick världens bästa besked! Så jävla glad jag va!

Tummen upp för dagens läkarbesök! Solglasögonen finns där för en anledning kan jag säga!

Puppilern va lite vidagd om man säger så! ha ha! Ser ut som jag har knarkat duktigt! Ganska jobbigt för ögat och huvudet att ta in såhär mycket ljus för pupillen är sådär ett tag efter dropparna så....

...jag tog en powernap! Och så såååå happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback