H.E.A.T

Krtistian ringde mig förut han va på nån konsertgrej och H.E.A.T va där och jag gillar verkligen deras låt som va med i melodifestivalen! Så snäll som han är så ringde han mig när de spelade den låten. Men jag vart besviken! Hade väntat opch hoppats hela kvällen på att han inte skulle glömma bort mig och när jag svarade så va det bara ett jävla oljud! Massa sprak och skrik! Hörde knappt nått! Jag vart besviken och jag undrar om jag någonsin kommer kunna lyssna på den låten igen utan att tänka tillbaka på det där jobbiga telefonsamtalet som just inträffade! Den låten känns verkligen förstörd men tanken va ju god i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Alruna

Lite dålig uppdatering idag eh?

2009-04-10 @ 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback