Lördag!

Sov ju som sagt hos Bea och Martin. Så jag va kvart där till tvåhugget....Solade och lekte med Sötloppan!



Sen bar det iväg in till stan (Västervik) till Anna och Jakob. Jätte fin lägenhet dom har skaffat sig! Tänk om vi hade bott kvar då hade vi nästan vart grannar! Hur mysigt hade inte det vart då?
Ja ja vi käkade i alla fall och glodde på tv.


Sen glorde vi oss iordning och drog på oss dansskorna och drog ner till stan!
Kikade in en sväng hos Thias. Trevligt Trevligt!


Sen gick vi till Palladium! Vi skulle ju på E.M.D konstert....ha ha...vi hade faktiskt gratisbiljetter skulle aldrig ha betalat 300 kr för att se dom....men dom va ju lite söta ju.

Men jag vi va grymt besvikna på Västervik. Det va svin lite folk...tyckte synd om dom. Stå där o sjunga för 100 pers. det tyckte vi va synd.


Nej nu orkar jag inte tjafsa om min helg längre...kommer in o skriver lite imorgon igen. För nu kom min man o la sig brevid mig. Det kan ju bli mysigt!
hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback