Min vän Maria!

Jag har en vän som heter Maria.
Hon är en bra vän.
Hon förstår mig oftast och när vi inte tycker samma saker så finns det bara en sak att säga.
"Jag är en vuxen människa och jag tar ansvar för mina egna handlingar!"
Då vet vi båda att det är slut disskuterat om den saken och vi går vidare med nästa världsproblem som vi ska lösa.

Maria kan säga saker ibland...(ni kan läsa exempel nedan) som hon inte menar nått illa när hon säger.
Hon säger det med kärlek! Det är KÄRLEK Maria KÄRLEK!

Vi är ganska lika hon och jag, tex:
Vi tycker om ordet "Fan".
Vi har båda 3 abonemang.
Vi tycker om chips.
Vi är båda ganska dåliga på geografi.
Och vi säger alltid by by ledsamt i telefonen innan vi lägger på!

Bara för att nämna några saker! Men det finns massor!

Se vilken kärleksfull blogg det vart av detta lilla inlägg om man jämför med de två som är nedan!
Jag har en kärleksfull blogg! =)

Och det är jag lycklig för!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va fan ska man inte vara ärlig eller?! Ska man vända kappan efter vinden bara för att få behålla sina vänner. Och vilka vänner är de då igentligen...inga!!! Man har rätt att tycka olika om saker utan atr bli ovänner. Det kalals att bli vuxen. Gud så moget det lät...inte min mening..heheh!!



Vi har väl mer gemensamt än...fan3 abonemang,tycka om chips...ganska dåliga på geografi Anna?? Vi suger faktiskt på det. Geni,TP...fy fan för de. Kan man känna sig mer korkad när mna kör de!?





Kärlek Anna...kärlek!!!

Bye bye

2009-04-15 @ 03:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback