Nojja!

Dialog mellan Mig och Maria inatt minns inte vad vi pratar om innan men säkert va det nått jätte allvarligt och hellt plötslig kommer detta:

Maria: Men gud vad du skelar jag kan inte kolla på dig!
Jag: Men sluta så farligt är det inte.
M: Jo det är det ända jag kan tänka på nu när jag kolla på dig jag hör inte ens vad du säger längre!
J:Ok men jag kollar upp i taket då.

Disskusionen fortsätter ett tag men jag kollar ju automatiskt på henne när vi pratar vidare.
Nån minut passerade

M:Nej jag kan inte kolla på dig jag tänker bara på en kossa!
J:Men Maria det är faktiskt en sjukdom! Jag kan inte rå för det!
M:Men har du inte tänkt på det nån gång? Att kossor aldrig kollar riktigt rakt fram det ser ju ut som de glor på sidorna hela tiden!

Och nu liggar jag här och tänker på de där kossorna! Undrar om det finns nån likhet. Jag måste googla!

Hur lik en kossa är jag egentligen?

VS

Fan skelar jag så mycket eller?


Kommentarer
Postat av: Maria

Fan vad elak du får mig att låta..hahahahah!!!

2009-04-15 @ 00:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback