Pierre sover!

Pierre ligger i soffan med ett rosa täcker över sig och sover. jag hör in i sovrummer hur han snarkar.
Jag undrar vad han drömmer. Kanske drömmer han att han är i ett varmt land och solbadar eller om nån jävla gammal e30. Jag skulle nog tippa på det senaste!
Han drömmer säkert att bilen har ett sportavgassystem och varje gång han snarkar så varvar han hur den! För jag kan lova att de ljud han gör ifrån sin måste gå in i drömmen!
De blir bara högre och högre! Kanske är det för att bilen va kall när han startade den och nu börjar den bli varm!
Han kör säkert en vända ut till Köpetorp och kör ikapp med nån. Han vinner säkert och efteråt är han så glad att han kan åka hem och parkera bilen och vara nöjd med det som just inträffat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback