Pigg!

Jag vaknade för inte alls så länge sen!
Jag har sovit i ca 12 timmar. Känner mig ganska utvilad måste jag säga!
Pierre vaknade typ vid nio men han väcker mig inte! Han tassar tyst ut till vardagsrummet och kollar på tv utan ljud för att inte jag ska vakna!
Och sen när jag vaknar massor timmar senare säger han att jag sover för mycket och att jag måste sluta med det!
Jag frågar honom varför han inte väcker mig och svaret blir att det är lönlöst! För jag går ändå inte upp!
Va fan är det för snack klart jag gör!

Så bara för att jag sov länge idag ska han protestera med att inte raka sig när vi ska till min släkt på påskmiddag! Han skyller på att han är arbetslös! Jag tycker han ser ut som en tattare! Och säger att han måste raka sig!
Detta blir en kamp som bara vinnaren kommer levade ur!


Just nu går vi och pekar finger åt varandra! Men han har lite att oroa sig för! Antingen rakar han sig själv eller så gör jag det åt honom!
Och vill han verkligen att jag ska hålla ett vasst rakblad mot hans hals? Är det de han vill?

Kommentarer
Postat av: Alruna

Du menar att du inte bara sover på jobbet? ;)

2009-04-12 @ 01:08:26
Postat av: Elli

Du får inte vara så hård mot mannen din :)

Postat av: Anna

Det är klart att jag ska va hårt emot han!

Dom ska hållas kort!

2009-04-14 @ 00:18:00
URL: http://.annnajohansson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback