Sömnlös i Linköping!

Jag får aldig sova! Det är alltid nån man ska träffa mitt i nätterna!
Just idag är det Maria!
Vi far runt egenom stan i jakten på en HotDog! Men inte finner vi någon!
Jag vet vart dom finns det gäller bara att leta på rätt ställe!


Jag pallar inte trycket med den här bloggen just nu! Jag återkommer imorgon!
Då ska ni få bilder som ni kan gotta i er! För jag vet att det är det ni gör! Vi sitter på andra sidan skärmen o ler! Jag vet det! Jag är en av er! Hela tiden alla dagar om året! Vi gottar oss.

ps:Min kusins kille som jag träffat två gånger påpekade för min kusin efter att han läst min blogg att det första han tänkte på när han såg mig va att jag skelade! Jag ska fan döda alla kossor i hela Sverige så att jag aldrig mer kan bli jämförd med en! :ds

Kommentarer
Postat av: Maria

Men Anna du är en skelande kossa...fatta!!! =)

Nej då gumman du är så söt så när ena ögat glider iväg på upptäcksfärd...pöss

2009-04-14 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback