Underbar dag!

Idag har det vart en fantastisk dag!
Va hos läkaren i morse och det har blivigt myyyyycket bättre!
Medicindosen är minskad till hälfen och det ser verkligen ljust ut!
Det går inte att förklara den lycka som jag är hög på just nu!
Men det känns så skönt. Jag hade ställt in mig på att det inte skulle se allt för bra ut idag, att de skulle vart som alla de andra gångerna jag vart där...att det inte hänt ett skit liksom. Trodde nästan att det skulle ha blivigt värre för det har kännts så den senaste tiden men det är väl för att allt har gått tillbaka kanske? Inte vet jag, och just nu känns det som jag skiter i det också! För jag är bara så jävla glad!  Vilken sprorre detta är! NU SKA JAG BLI FRISK!!!!!
Jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen!

Imorgon lovar jag er kort här på bloggen! Den börjar suga nu när det inte vart bilder på länge men det kommer imorgon jag lovar! Vill ju inte ha en tråkig blogg med massa text bara och hellt ointressant innehåll. (Fast det är kanske vad vissa tycker om denna sida inte vet jag men det skiter jag också i.)
För imorgon kommer det bilder!

Nej nu ska jag gå o smitta av min lycka på nån jag tycker om! Får se vem som är närmast till hands!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så skönt att det går åt rätt håll nu pullan!!! Nu kan du ju fixa barn o skit..;)



Angående våran disskution förrut inatt så tror jag faktsikt att äkta vänner stannar i ur o skur...klyschigt kanske men jag tror det. Man märker ofta vilka ens vänner är när nåt stort händer som en seperation,barn,sjukdom. De väljer "sida" fast de inte finns några "sidor" och de frågar inte "hur mår du?"



Ja du fattar!

2009-04-16 @ 03:57:17
Postat av: Anna

Barn o skit vem har sagt nått om det? ;)he he!

Jag tror att du har rätt! Och som du säger att man har sållat ganska mycket genom åren och de somman har sållat bort är dom som man inte mår bra utav. man har ju många kompisar men få VÄNNER så tror jag att det är i alla fall!Vänner är dom som frågar "hur mår DU?"

ja ja du fattar! ringer dig sen!

puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback