Naglar!

Har just målat naglarna..lila med glittriga tippar! hellt ok om jag får säga vad jag tycker. Kanske inte faller alla i smaken men va gör det? Jag är ju inte som alla andra!

Idag är det fika med Dzana som står på schemat! Hur mysigt som hellst. Känns som om det va hundra år sen vi träffades.
Ska nog springa förbi jobbet också måste ju hälsa på dom också ibland.

Får se om Honey kommer hem idag. Tror inte det men det vore ju mysigt som han överaskade mig o låg hemma i soffan när jag kom hem! =)

Ähhh fan jag har verkligen inget att skriva! Mitt liv är tråkigt just nu!

Nästa gång blir det fransk manikyr...måste köpa ett nytt vitt lack först bara!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha vad söt du är! nu är jag tillbaka =)

Postat av: Elli

Shiiit, jag som tycker jag är dålig på att uppdatera ;)

2009-11-15 @ 01:13:19
URL: http://missellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback