Barbie girl!

Har just valt kläder tills imorgon....Så skönt att ha gjort det dagen innan så man slipper stå där 5 min innan man ska åka och tänka "nehe jag har inga kläder, jag drar näck till jobbet idag då" Nu hinner man rota längst in och hitta nån gamla trasa att dra på sig!

Idag fyller både Gabriella och Pappa år och jag har kommit ihåg att ringa o gratta båda två! =)
Och imorgon kommer kanske Bogge och Gabriella hit. Så då ska jag krama extra mycket på henne!!!

I helgen är det VIS....undra om man ska dra ner. Det återstår att se. Vore ju roligt och träffa alla! Saknar vissa av mina västerviksbor! =) Anna mest! <3

Jag har ingen matlåda tills imorgon och jag orkar fan inte göra nån heller! Palla o laga mat nu liksom. Får väl slänga ihop en sallad eller nått. Men jag jobbar ju bara till tre så då kan jag ju käka efter jobbet. Jag borde ju inte svälta ihjäl!

Nej nu ska jag gå och släcka alla taklampor som jag tänt sen blir det sängen med min bok. Får se om jag ska träffa Pullan sen också. Hon skulle ringa i alla fall!
Ví va o käka förut. Hann skvallra en massa! hi hi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback