Bla bla bla

Jag har fortfarande inte hittat sladden. Jag tror att Pierre har glömt den för att jag inte ska lägga in fler bilder på datorn.

Annars då? Nej det händer inte så mycket. Jag ligger i sängen o glor och Pierre kollar på F1. Igår gjorde vi inte allt för mycket heller. Jag träffa Maria en snabb sväng bara. Hade ont i huvudet typ hela dagen men det är bara att bita ihop va! =) Jag är ju snart frisk så då slipper jag den här skiten förhoppningsvis! Det kommer bli fint!

Va i Norrköping en sväng på kvällen. Men det va inte så mycket att ha. Vi skrattade lite åt dom och sen åkte vi hem igen.

Nu är äntligen tv-bänken såld! Ha ha. Vi köpte den  för 4000 och sålde den för 100 ha ha! Vi sa att du får den för 100 spänn om du kommer o hämtar helvetet! Vi bar ut den och skruvade ner den också! Det va nästan att jag kunde ha betalat dom 100 kr för att dom skulle ta med sig skiten! Vi gör så bra affärer jag och Pierre!

Jag vill få med karln och åka o bada. Men jag tror inte att han är så sugen på det. Det är ju jätte kvavt ute så det är säkert as skönt i vattnet! Annars får jag väl slita med mig Pullan. Får se hur man gör, men hur som hellst så är jag svin sugen på att plaska lite i alla fall! 


Kommentarer
Postat av: Maria

Men gumman hittade du inget snyggare kort?! =) Vet hur full du är på de kortet...hahaha! Vi får åka och bada imorrn om de är bra väder...pöss

Postat av: Annna

ha ha nej. jag tycker att det ät fint! ha ha jo lite smålullig va jag nog allt va! :)

Japp jag slutar tre så då ska vi åka o plaska! Jag skiter i om det är fint väder! Jag vill bada ändå!

2009-07-12 @ 21:36:23
URL: http://annnajohansson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback