Kaffe....

Nu har man svalt den 7 koppen med kaffe för idag då. Känner mig lite små snurrig.
Undra hur det kommer gå att sova inatt...he he....

Maria va just här och vi skvallra om ditten och datten. Fint ju! Nån som är lite sjuk som jag!

Jag vill ha soool! Även att jag jobbar. Men tänk va väl och kunna gå ut från jobbet och få kvällssolens strålar i ansiktet. =)
Åka o bada eller ta en cider i solen! Men det blir det inte nu inte!

Nu springer man ut från jobbet cyklar fort som fan hem, blir dyngsur av spöregnet. Lägger sig i sängen med datorn, ligger lite i soffan och sen sängen igen för att sova. Sen upp igen. Ut till cykeln, cykla till jobbet i spöregn komma dit och va dyngsur jobba och sen börjar man om! Ge mig lite solstrålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback