Kristian!

Sitter hemma hos Kristian nu....Han ringde just när jag gick ut från jobbet och sa att vi skulle umgås så då va det bara att lyda.
Så nu duschar han för jag sa att jag vill inte umgås med honom om han ska gå runt och lukta som en korv hela tiden. Jag kräks nästan bara av tanken.
Har invaderat hans dator och spelar Britney Spears på högsta volla. Ha ha och det är inget han kan göra åt det!

Vi ska åka hem till Pullan sen och äta blåbärspaj...mmm vad gott. Hon har plockat dom själv. Hon är så huslig hon. Tväretemot mig! Hon plockar egna blåbär, jag köper mina frusna på ica. Hon gör egen paj, jag åker till folk och äter som gör det. Hon plockar blommor och ställer in, jag slänger ut mina som har dött för att jag inte har vattnat dom på två månader.

Men jag skulle bara skriva lite i alla fall. Men vi hörs då!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu lät jag lite väl huslig gumman men tack ändå ;)

Puss

Postat av: Annna

Du är ju visst huslig!

2009-07-15 @ 16:48:38
URL: http://annnajohansson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback