Sladdjävel!

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite nya bilder på facebook, men innan dess måste jag ju tömma mobilen på bilder! Ja vad händer då? Jag hittar inte sladdjäveln! Hur långt bort kan den ha kommit liksom?
Jag har snart vänt upp och ner på hela sovrummet men ändå har den inte kommit fram.
Och nästan det värsta av allt är att det är jag som har slarvat bort den. För Pierre för över sina bilder via bluetooth (som tar hur lång tid som hellst) så han andvänder aldrig sladden men det gör jag däremot. Ganska ofta, och nu är den väck!

Fan va trött jag blir då!


Kommentarer
Postat av: p

hehehe sladd tiden e förbi inse det ....

2009-07-11 @ 23:07:09
Postat av: Annna

Det är den inte alls! Jag har inte tid att föra över alla mina bilder en och en. Det skulle fan ta en hel dag! Mitt sätt är bättre! Du är för stolt för att inse det bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback