sömn!

Jag somnade som ett litet barn igår! Gud vad skönt det va. Och sen vaknade jag inte heller en ända gång i natt. Brukar alltid göra det men tydligen inte längre. =) Min kropp kanske gillar att ha lite rutin på tillvaron? Jag gillar det i alla fall!

Jobbade igår. Roligt som vanligt! =) Sen träffade jag Sarah en sväng och sa hej. Sen hem och styra lite. Mannnen min kom hem och vi käkade och åkte o badade. Mysigt som tusan! Men det va varmare när dagen innan!
Sen pussades och kramades vi hela kvällen! Det gillar vi!

Börjar jobba om 30 min, och hoppas verkligen inte att det är lika varmt som igår. Fy tusan asså! Höll ju på att flyta bort!


Ja just det!! Jag måste ju berätta!! Den 25:de juli drar jag och Pierre ner till Kalmar där hakar Mackan på och sen åker vi över den lååånga bron och sen går vi på TAKIIIIIDA!!!! Fy fan va vääääl!!! Ska bli så himla roligt!! Jag längtar verkligen!
Det kommer bli fantastiskt! Först va det tänkt att vi skulle bo på hotell på öland men vi sa att vi sover hos mackan i stället för då kan vi dricka oss ännu fullare för dom pengarna istället!! ha ha! Fan va kul!

Nej nu måste jag ta min lilla jonne och dra mig till jobbet!
puss  hej!

Kommentarer
Postat av: Maria



ANNA.....jag vill me på takida!!!!!!

2009-07-01 @ 16:17:02
Postat av: p

köpen biljett då=) har inte gett min tillåtelse för o publisera bild på mig!!!

2009-07-01 @ 17:20:27
Postat av: Annna

Ja Maria köp en biljett och följ med! Vi sover hos Mackan så det är nog lungt!=)



Pierre tror du jag bryr mig eller? ;) haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback