Tvättstuga!

Kom hem från jobbet nyss och blir stolt över min man som har diskat damsugit och håller på att tvätta. =)
Men sen blir jag förbannad!
Man kan tydligen va två personer som tvättar i det här huset. En som har den vanliga tvättsugan (som vi har) och sen kan man tydligen boka upp sig på grovtvätt också. Men krukset är ju bara det att det är i samma tvättstuga.
Vilket betyder att nån jävel kan gå in där när vi tvättar och sno mina kläder! Hur sjukt är inte det då? Tänk om det kommer in världens pervo och luktar på min trosor. Eller lägger en spörm bland mina kläder! Ahhee fy fan asså!
Nu kan ju våra mammor göra sig berädda på att vi kommer tvätta där ifortsättningen, annars så får jag sitta där nere och vakta mina kläder!
Jävla sjukt det är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback