ännu en vecka har gått!

Ja och det känns ju ganska bra måste jag säga. Idag har jag inte gjort ett jävla skit. Underbart!
Eller jag va o sola en sväng förut men det va ju bara 20 min av mitt liv så det räknas inte.

Bakfyllan släppte efter ett par koppar kaffe igår. Och och Selma satt på jobbet och moffa i oss vatten kaffe och salta kringlor!

Mådde väl ungefär som bildbeviset visar!



Hur som haver så åkte jag efter jobbet i alla fall hem till Sarah. Vi satt o pratade om allt mellan himmel och jord. Så allt va som vanligt med andra ord.

Sen vart klockan mycket och jag va tvungen att åka hem så hon fick lite sömn. Det är nått som jag inte behöver om jag säger så. Fan kunde verkligen inte somna igår asså. Hemskt va det. Men jag sysselsatte mig med att diska och plocka ögonbrynen. Sen hamnade jag ju framför datorn och hittade den mördade 15-åriga Therese blogg. Och sen hade hennes kompisar gjort en blogg till minne av henne. Snacka om att plåga sig själv då! Jag vet att jag inte kan läsa sånt ändå kan jag inte låta bli!
Det sluta med att jag ringde till Maria klockan 6 på morgonen och stor gråter!

Nej nu har mitt nagellack torkat så nu ska jag hoppa in i duschen!
Men vi hörs då!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback