Avliva mig!

Det vore det mest humana att göra med mig nu kan jag säga!
Jag lider, det värker i mina ben i min rygg och i mina fötter. Shit vilken kväll det va igår.
Katastrof när vi kom dit. inte dukat och det kunde vi inte heller göra för porslinet va inlåst. Ingen odrning på nått. Den fjärde tjejen som skulle jobba va tydligen "bara" bartender. Så vi va 3 st på 150 pers. Liiiite stressigt om jag säger så!

Men jag höll skogshuggarna glad i alla fall. Lite för glada kanske! =) ha ha!
Sen vart det ett litet missförstånd Och när klockan slog 23.00 så va jag ensam på 150 pers. Jag körde med den stackars bartendern och kockarna fick också rycka in lite. Men det löste sig ganska bra ändå. (Jag är en jävel som arbetsledare asså!)  Lite småpanik hade jag allt när alla ska dricka kaffe och det finns EN kaffebryggare. Det va bordsservering på efterrätten och de skulle äta 3 st andra tårtor också! Jag fick springa! Jag skulle haft en stegräknare på mig asså!

Drack red bull för att klara mig igenom kvällen och det fick jag ju skylla mig för sen. Kom hem vid 03.20 och är pigg som fan. Kollar datorn lite....duchar...läser cosmo....ringer Maria....kollar på tv....äter rester från dagen innan......tvingar mig själv att sova vid 08.00......Blir väckt halv 12 och vill dra nått gammalt över mig och försvinna! Fan va risig jag känner mig asså!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag fyller min mamma 26.... Så jag ska ut till ikano och köpa en present till henne. Kanske hinner jag shoppa lite till mig själv också. Om jag orkar ha ha! Måste hinna powenappa idag också! =) Men nått ska man väl kunna få med sig hem. Om jag känner mig själv rätt!


Men mina vänner o bekanta! Ha en  bra söndag! Vi hörs då! heeej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback