Berg!

Jobbade idag till 13.00 det gick jätte bra!
Alla är så snälla! =) Men jag är ju Berras dotter liksom. Så de vågar väl inget annat. =)
Sen vart det berg men Maria. Hur skönt som hellst. Men just när jag ligger där i godan ro och läser tidningen så knakar det till i svanken och börjar göra ont. Och det bit ta mig tusan baar värre asså! INTE BRA!

Sen va jag hemma en stund och sen vart det en prommis med Lina loppan lus. Mysigt som alltid! Det är som att vi har backat 5 år i tiden och allt är som förr men nu har vi bytt vidingsjö mot stan istället. =)

Och nu färgar jag håret. Hade missat en massa när jag gjorde det sist så slängde i en färg nu igen.

Och du Bea, jag tar med mig en tårta nästa gång jag kommer som vi kan smaska på! ;)

Nej nu  måste jag skölja håret!
Sen blir det sängen. Måste få sova lite i natt asså! Vända tillbaka dygnet. Detta funkat inte om man har ett 7-16 jobb!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Bea

Det låter bra Anna! Jag ser fram emot det på lördag =)

2009-06-25 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback