Björnsholm.

Sitter i Björnsholm nu. Väntar på att Pierre ska bli färdig med bilen.
Sen blir det hem mot Linkan igen.
Lite ciderdricka igår! Mycket trevligt måste jag säga!
Kommer sakna flickorna massor men jag kommer ju in och jobbar hos er ändå ibland så ni får er dos av Anna på kontoret i alla fall!

Kom inte i säng förens tresnåret och då kändes det inte alls roligt när klockan ringde halv 5. Men det va bara att gå utt även om man såg ut som ett kryss i huvudet. Sen smög jag in hemma hos Bogge o Gabriella och la mig i deras  soffa!
 Men fick ingen sömn alls men det betyder ju att jag kommer sova gott i natt i alla fall!

Känner just nu att jag vill va hemma! I min soffa. I min dusch. I min säng! Jag längtar hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback