Bla bla bla....

Ligger i sängen o ska sova men jag är inte alls trött, som vanligt asså!
Det gick bra på nya jobbet idag. Men det kommer gå ännu bättre imorgon.

Man kanske skulle ta o slänga upp lite bilder från midsommar?
Ja det gör jag. Jag har som vanligt ändå inget vettigt att skriva.


Lilla Loppan när vi va o dansa runt midsommarstången.
Finklädd dagen till ära också!

Jag och Bea i väntan på maten. Och har just korkat upp vinet! =)


Pierre grillar och Martin kollar på fotboll så klart! Han har dagit ut en skärm så han inte missar matchen.
Är det nån som är förvånad eller? =)


Nöjd va han i alla fall...men om jag inte minns hellt fel så förlorade Sverige eller?


Pussig blir man efter ett par glas i alla fall! =)

Så därför tog vi ett par till och åt av min fantastiska tårta om jag bakade!
Hoppas att Bea och Martin tyckte resterna av  den lika god till lunch dagen efter. =)


Jahopp det va midsommar i år det. Bea har fler bilder som visar hur kvällen fortlöpte...får be henne skicka över dom!

Kommentarer
Postat av: Bea

Tårtan smakade fantastiskt i lördags också! Mmm, blir sugen på en till! =)

Puss och kram

2009-06-23 @ 20:44:12
Postat av: p

sikka gottisar ni e =)

2009-06-23 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback