Disk!

Har just diskat lite...verkligen ett as roligt fredags nöje.
Kanske skulle man ta och gå ut på en liten prommis?
Kolla på alla som sitter i blir fulla vid stångån.
Hmmm det återstår att se.

Imogon blir det wakeboard åkning för hela slanten.
Så jävla nice det ska bli. Och fan vad jag ska pressa.
Jag ska bli brun den här sommaren asså! Ska slå rekord. =)

Jobbet idag gick hur bra som hellst! Det är så roligt.
I love it! Längtar tills på måndag! =)
Det är inte ofta man längtar till att gå till jobbet! Ha ha!

Idag kom Pierre o hämtade mig på jobbet när jag hade lunch,
så åkte vi iväg o käkade. Mysigt som tusan!

Annas då? Jodå det är fint....finns inte så mycket att tillägga egentligen.
Mer än att jag har det bra! Fiiint då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback