Fy...

Jag skrev ett inlägg på fyllan igår! Det är inte bra.
Ja ja hur som hellst så mår jag ju som jag förtjänar idag.
Vilket tydligen inte va mycket alls!
Och sen igår innan jag somna så tänkte jag att det är nått jag ska göra imorgon. Det är nån jag ska träffa.
Jag bläddar igenom mina sms och hittar inget inbokat möte. Jaja tänker jag det va säkert inget.
Och sen vid 11 så ringer telefonen och jag hör Beas ljuva stämma. "Hej sover du? Trodde ju att vi skulle luncha ihop idag?"
Fan också jag visste att det va nått. Jag förklarade min situation i snabba drag och hon tyckte jag skulle komma i hälsa på henne i alla fall. Så det ska jag göra. Jag ska bara dricka 3 liter vatten innan och undvika speglar hela dan. Vart är mina solglasögon? Jag behöver dom idag! Men sen ska jag gå o hälsa på min fina Bea. Och jag ber till gud att det finns panodil hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback