I love Spotify!

Jag har som de flesta redan vet jävligt dålig självdisiplin! Jag vet att jag måste diska men jag skiter i det för det är så jävla tråkigt. Samma sak med alla kläder och skor som ligger ÖVERALLT! Jag vet att jag måste plocka bort dom men istället blundar jag och hoppar över dom när jag går från sovrummet!

Men nu...Nu jävlar! Jag har kopplat in datorn till högtalarna i vardagsrummet och jag spelar på som bara fan!! Då är det inte ens jobbigt att göra allt det där tråkiga. Och sen när jag hade diskat gjort ordning i köket och plockat lite i vardagsrummet så kollar jag på klockan och ser att det har bara gått 24 min. Det tog inte ens lång tid! Jag borde kanske göra detta till en vana?

Grannarna kanske inte skulle älska det men det skiter jag i!
Nu kan man ju börjar bjuda hem folk på te igen. Utan att det ser ut som kriget!

Jag älskar spotify i alla fall! Just nu spelas Nickelback. Sen är ju såklart Brittan på ibland. Shinedown Takida. Och Halo får man ju inte glömma!
Fan va väl allt är nu då!
Nu ska jag dansa ut i köket och ta mig en macka. Håller på att dö av hunger.

Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback