Lager 157

Shoppat lite idag! Vart inte så mycket som jag tänkt mig men jag är nöjd med mina inköp i alla fall. Det vart 3 bas linnen i röd vit och svart. Sen ett mönstrat linne från frank dandy en sjal och en kjol.
Kjolen är perfekt tills i sommar när jag ska jobba! Så den är jag nog mest nöjd med!

Här en lite av dagens shopping i alla fall. Snyggt tycker jag och det är ju det som räknas! eller hur!

Kanske skulle ringa till Anna imorgon och be henne gå och köpa kjolen i fler färger. Tror det fanns nån mer. Hoppas hoppas....ska be henne åka ut och kolla i alla fall! =)


Men det har varit en mycket trevlig dag måste jag säga. Och hur mysigt som hellst i kväll också. Kom hem från Pilla och Pellas vid halv 2 så det tycker jag räknas som lyckat! Mysigt att umgås lite med familjen.  Även om jag saknar min andra familj också, men dom skulle ju till Göteborg i helgen och svek oss. =) Men det blir nästa helg i alla fall!


Nej dags att läsa femtio sidor i boken och sen knoppa kanske?
Japp det blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback