Lördag

Jag har bestämmt hur jag ska göra med nagellacket för er som undrar. Jag behåller det på. Det stod faktiskt i vecko revyn att det va inne nu att ha det. Så jag tycker allt att jag kan ha kvar det. Så nu va det bestämmt!

Annars då? Jo då tackar som frågar. Gick o la mig senare än vad jag trott. Jag sa till Pierre när klockan va halv 3 att jag inte va trött men det va minnsan han och skulle sova. Och sen när jag också flöt ut på mage så  det bara en sekund så hade jag också somnat. Det är så skönt när det är sådär. Hatar o ligga o vrida o vända sig en massor. Det ska bara va som om nån smockar till en, sen har man däckat!

Kollade på en film igår. "Nu eller aldrig" tror jag det hette. Svin bra! Trodde jag skulle gråta i slutet men jag höll mig. Hade jag inte haft munnen full med blåbärspaj så hade jag nog brutit ihop på golvet o legat där fortfarande och bölat. Hellt fantastisk! 

Nej nu ska jag googla lite!
puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nagellacket är såå snyggt!

Tack för idag min vän!

Ha det så kul ikväll och tappa inga glas;)

pusss

2009-06-06 @ 19:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback