Melonerna!

Mitt halband försvann i lördags och Bea hittade det igår i sanden. Så nu ligger det bland melonerna och väntar på mig. Ha ha!
Fan jag la inte hans halsband i melonen! Och det finns inget jag kan göra som visar min oskuld i detta! Jag kommer förbli skyldig! Helvete!

Det va hellt galet i morse kan jag säga när Pierre skulle åka. Jag bad  honom ta med tvätten men det gjorde han inte. Han lämnade kylskåpsdörren öppen. Och han tog med min deo och parfym ner till västervik! Inte alls bra detta!

Hoppas han kommer hem imorgon så jag bara dethöver lukta illa en dag!

Nej nu måste jag dra till jobbet! börjar om 20 min! wooho!



Kommentarer
Postat av: matilda

haru klippt lugg???

2009-06-29 @ 17:31:29
Postat av: Anna

Japp men det va ett tag sen..=)

men jag hade ju diadem när jag träffade dig ju!

Postat av: Anonym

du va inte spelklar i morse.....du satt på läktaren kan ja säga ! puss

2009-06-29 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback