Mys fredag!

Har varit en lugn kväll!
Har ätit en massa god mat och kollat på film.
Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova....är fan as trött kanske är det en bieffekt efter min sömnlösa natt?

Imorgon blir det ner till Viken och Lager 157 hoppas att dom har mycket inne annars blir jag fan galen.
Det va ju en sak som va bra när man bodde i Västervik att man bodde 150 m från lagret. Blev liksom som ens andra garderob. =) Hade man inget i den som man har i lägenheten så va det bara att kila bort dit.

Scorett har ju öven en butik där med utförsäljning.....kanske blir det att shoppa lite skor imorgon också. Det återstår att de hellt enkelt.

Ska till min kära syster imorgon och grilla. Bror kommer dit också. Det ska bli mysigt.
Tycket verkligen att det är synd att inte alla syskon bor här i stan asså! Kommer inte ens ihåg sist alla va samlade på samma gång. Det är liksom alltid nån som inte kan komma! =(

Nej nu hoppade min lilla kisse upp i sängen här brevid mig och vill gosa så då är det bäst att passa på!
puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback