Nu drar jag!

Nu drar jag till jobbet! Fan så tråkigt! Jag känner verkligen inte för det idag asså!
Vet inte vad det har flugit i mig de senaste dagarna asså  men jag känner mig så jävla risig.

Ja ja skit samma.....det är väl bara att ta sig i kragen antar jag.

Har i alla fall vart på ikano och stan med Maria och Camilla idag. Köpte ett nagellack. Lila! Skit snyggt. Maria gillade det inte men jag tror det handlar om att hon är lite äldre....hon hänger inte med i det ungdomliga modet! ;) Visst är det så pullan?

Nej just det jobbet va det ja....kanske skulle jag va lite sjuk idag....känner mig lite krasslig i halsen....host host......åhh vad jag är sjuk!! Neeej!! Anna för helvete! Upp och hoppa!!


Mjukiskläder blir det i alla fall! =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Få mig att få mer åldersnojja....gör de!!!

gråter

2009-06-11 @ 04:03:40
Postat av: Anonym

Få mig att få mer åldersnojja....gör de!!!

gråter

2009-06-11 @ 04:04:19
Postat av: ewa

Hur kan du bli full du dricker ju inte eller ????? Puss mamma

2009-06-11 @ 08:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback