Problem!

Jag ska jobba imorgon igen, och jag har ett problem. Igår så målade jag naglarna chockrosa! Och det vart så jävla bra.
Men sen så tänker jag att det kan jag nog inte ha imorgon. Det kanske inte skulle passa dig. Men kommer gästerna att tänka på mitt nagellack? Njaa...Men om dom gör det Vad tänker dom då? Det ska ju ändå va stilrent ju...Och kan inte va utan!

Men eftersom kläderna bara är svarta och vita så blir det ju fint med en liten färgklick!
Förra veckan hade jag guldfärgat nagellack. Så det blir det inte denna helg. Det funkar väl men svart då? Eller ser jag ut som världens hårdrockare då eftersom jag har svart hår också?
Va fan! Vilka problem asså! Palla att ha rött då? Gillar inte ens det!
Ähh nu ringer jag till Sarah hon kan detta med nagellack om nån!

Fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback