Sent som vanligt

Vart alldeles för sent för mig i natt. Men som om det vore nått ovanligt?
Låg ju o sov hela dagen typ så det va ju inte så konstigt att jag piggnade till sen.

Maria kommer nog hit sen. Skulle ha träffat henne igår men det vart en massa strul så orka! Tappa suget totalt kan jag säga.


Jag har verkligen inget att skriva. Som om jag har det någonsin nu förtiden?


Blä vilket pissigt humör jag är på! Hoppas det försvinner tills ikväll när jag ska jobba i alla fall.

Drömde i natt att jag blonderade mig. Det va ganska snyggt men nu är det kört.....'"once you go black you never go back!"

Diska står på schemat! Fan va kul!



Kommentarer
Postat av: extra mamma Mona

hej hjärtat diskar du oxå???? välkommen hit .Hoppas allt är väl hör av dej skulle vara kul med en fika var ett tag sedan puss puss Mona

2009-06-05 @ 20:59:15
Postat av: Annna

Men mona! Vad roligt att du har hittat hit! =) Vad glad jag vart nu! Det är klart att vi ska ta en fika snart! Vi hörs av! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback