skooor!

Idag har jag vart o shoppat skor! Åhhh vad jag är lycklig!
Det vart tre par! Skit snygga! Ett par vita ballerina ett par svarta höga och ett par vita converse. Så jävla snyggt liksom!
Sen vart det jobbet som vanligt.
Åkte till Maria en sväng o kollade på nya lyan! Jätte fint! Fick vänta på henne ett tag också men jag plockade lite blommor så länge som hon fick. Hon vart verkligen JÄTTE glad! Såg inte ens  vart dom tog vägen sen...risken finns att dom ligger i nån gammal papperskorg nånstans...=)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen o blåsa bubblor!


The quiet scares me cause it screams the truth

Kommentarer
Postat av: Maria

Hörrru du!!!! De står ju på bordet på balkongen...muppo =)

2009-06-02 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback