Värk!

Hade en grym huvudvärk igår, visste fan inte vart jag skulle ta vägen asså!
Låg i sängen o kved tills jag somnade av utamattning tror jag. Den har inte släppt hellt än nu heller men det är bara att knarka lite panodil o diamox och se glad ut så släpper det säkert snart!

Ska in till stan nu en sväng. Sen blir det ut och hämta tv-bänken och sen kolla på ett bord.

Ja just det. Igår när jag va på väg hem så tog jag sönder mitt bankomat kort! skulle ratta lite o knäckte till det mot ratten! kul liksom!! Så nu är man väl utan kort i ett par dagar. Hur klantig får man va? De senaste dagarna har fan vart hellt otroliga. Klantar mig hela tiden. Vet inte vad som mer kan gå fel nu? Det återstår att se antar jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback