Wakeboard!

Idag har varit en underbar dag!
Lite skit dock att det har blåst så mycket. Men det gör inte så mycket!

Har vart hos Martin och Bea hela dagen. Solat o badat.
Och åkt wakeboad. Jag körde dock inte. Gör det nästa gång. Vill ju inte börja sommaren med att skryta liksom!
För det är ju synd om dom andra då! ;)

Nu har vi ätit en massa gott och de andra tre ligger som klubbade sälar i soffa! Jag ska väl snart gå och göra dom sällskap.

Martin har inte vart så glad på mig idag jag fick ett dubbet fuch you av honom förut. Ha ha, han tycker att jag har varit lite små dryg mot honom dag fast jag har vekligen inte gjort det medvetet!

Anna: Ska inte du åka wakeboard Martin?
Martin: Men för helvete jag får ju inte bada ju! (han har haft öroninflamation)

Anna: Men ska du inte bada?
Martin:Men jag får ju inte bada ju!!

Martin: Vem fan är det som har lagt mitt halsband i melonen?
Anna: HA HA HA HA HA HA!
Martin: Jag där fick ja ju svaret på den frågan.

Anna: Martin din jävla badkruka!
Martin:Dubbel fuck you på dig asså!!

Nej nu ska jag sno en soffa här och flyta ut i! Pierre har lämnat sin för en plats på golvet istället!
Fan va väl!

Vi hörs då! Heeej!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ditt halsband ligger nu bland melonerna och väntar på dig! Kram

2009-06-28 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback