ähh vad fan!

Jag och Bea hade en disskution om bloggar för ett tag sen.
Vi pratade om en tjej som bloggar och att hon skrev att "alla som är inne o läser på min blogg kan väl kommentera så jag vet vilka ni är." Vi sa också att det är ju sällan man gör det för man är ju bara inne och snokar.

Men jag tänkte i alla fall att jag skulle göra ett försök här också. Så alla som läser här skriv vem ni är. Och är det ingen som skriver så lägger jag ner bloggen! Så vill ni fortsätta snoka på min blogg så skriv en rad!



Nu drar jag till jobbet! Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Alruna

Jag måste ju skriva så du inte slutar...

2009-05-11 @ 23:31:17
Postat av: Maria

JAG läser den!!!! =)

2009-05-12 @ 16:08:12
Postat av: Bea

Självklart läser jag din blogg, gumman! Puss på da! Selma hälsar

2009-05-12 @ 18:59:07
Postat av: ewa

Varit inne och snokat lite puss mamma.

2009-05-13 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback