Gårdagen

Igår jobbade jag på ett bröllop....det började inte så bra kanske, men sen gick det bara prima!
Ville bara dö där för en stund....
Men jag va ju snygg i alla fall. =) Och det är ju ändå det viktigaste.

Blir o jobba nästa helg också. Men då är det typ 3 gånger så mycket folk. På 4 pers, shit asså jag blir nervös bara av att tänka på det. Men det kommer säkert gå bra!

Idag har  vi vart på konfirmation. Fan satt två timmar i kyrkan jag trodde att jag skulle dö! Det kliade lite i benen om man säger så! Men nu har jag i alla fall fått syndernas förlåtelse, så det känns ju bra.
Ska jag slänga in outfit bild på det med då kanske?

Jag va klädd i oskuldens färg. =)

Jag o min lilla Mammi, det är ju morsdag idag också! Min mamma fick massor pussar av mig! Och se vad glad hon vart!


Får väl ge Pierre lite uppmärksamhet i bloggen också! Det är ganska ovanligt att han ler på kort, men när detta tog så satte jag ett finger i sidan på han så då fick kan till ett litet smajl i alla fall! =)

Nej nu blir det sängen. Är dödstrött har ju bara åkt runt och ätit idag....men det har vart en bra dag. Solen har ju vart framme massor! Och det gillar jag. Är det fint i veckan så ska jag pressa som ett as! Jag vill bli brun! NUUU!!

Kommentarer
Postat av: P

silbersky e kontaktad angående bilden =)

2009-06-01 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback