Hemma hos Maria!

Ligger i Marias soffa....har just ätit kyklinggryta och ris! Hur gott som hellst. Maria är bäst på att göra det, och det andvänds ingen påse till det heller! Svin gött.

Och nu kom hon med kladdkaka också! Vilken människa! Här har hon stått o bakat hela natten för att jag ska komma hit.

Vet inte vad jag ska skriva....men jag tänkte väl att det är väl bäst att slänga in ett inägg annars bli väl ni banans där hemma när jag inte skrivet nått.


Kollade igenom Marias bilder och fann denna, en är jag en är Maria och en till person som vi inte ska hänga ut i bloggen!
Valborg för många herrans år sen. Det fanns många tuttkort från det året. Jag tror att det va Maria som va ansvarig för fotograferingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback