Minnen....

Det är så sjukt hur saker dofter eller typ låtar kan ge en så mycket minnen.
En doft och man börjar tänka en massa. Eller en låt. Det är galet.

Sitter och lyssnar på Metallica nu....de är bra. Unforgiven ll.

Ahhh jag vet verkligen inte vad jag ska skriva asså. Ska förmodligen till Sarah senare ikväll. Ska bli skönt att träffa henne.

Ha ha jag såg på MTV förut och då finns det ju sånt där man kan skicka in om man passar ihop som bästa vänner. Så satt jag o slö kolla lite som det kom upp Anna och Sarah. Då stod det ttyp att jag skulle sno hennes kille och att jag va jätte dum! Va fan jag är ju snällast i världen ju!

Nej nu vart det brådis...ska fixa mig nu.

HALO!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

ja tänk om du skulle sno han:) aja baja!

2009-05-23 @ 00:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback