Morgon!

Vilken morgon detta har varit.
Vaknade till Halo det är grymt väder ute.
Jag tog en tur med snabba lånebilen. Helvete vad den går! =) Bruuuum Bruuuum!
Sen hem hem igen o käka frulle på den svin snygga balkongen! Nybakat bröd och jordgubbar!
Underbart!
Ska snart stryka en skjorta som jag ska ha när jag jobbar ikväll.
Är lite nervös men det kommer gå galant. Får väl skriva om det imorgon o berätta hur det gick.

Va nere hos Martin o Bea igår. Hur skönt som hellst att bara sitta i solen o njuta. O sen fick jag ju mysa med lilla Loppan också! Det tycker jag är mysigt!

 Men nu ringde Sarah så nu ska jag bara prata lite med henne o sen måste jag hoppa in i duschen också! Shit måla naglarna också! Gud nu har jag verkligen inte tid att blogga!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback