Tidigt!

Shit asså klockan är väldigt tidig nu....Och jag är vaken. Vet inte vad som händer med mig. Min dygnsrytm den senaste veckan är hellt ut balans känner jag.
Jaja får tänka på hur mycker jag kommer hinna med idag.

Ska hoppa in i duschen snart o ta en långis. Låta balsamet sitta i 2 min och skrubba den gamla kroppen rejält. Sånt som man annars inte har tid med liksom. =) Platta håret också kanske....den som lever får se.
Måste packa upp mina saker också, fan vad jobbig. Kanske det man borde börja med....Eller ska jag sova lite till? Jag får ju faktiskt sova i två timmar till om jag vill. Nej för helvete Anna ha lite karaktär och va stark nu. Upp och hoppa! På med musik så kör vi va?

Kommer in lite senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback