Tidigt!

Herregud vad är det som händer med mig? klockan är 06.17 och jag är vaken. Vad är det här!
Jag tror att jag har blivigt sjuk....det är nått som inte stämmer.
Man kanske skulle ta o boka en extra tid hos läkaren ändå, som mamma har sagt.
Ja men just det....kan ju ta o ringa han idag. Jag brukar alltid missa telefontiden eftersom jag i vanliga fall ligger o sover då men idag är jag pigg som ärta!

Vad gör man när man är vaken såhär tidigt då? Kan man damsuga nu? Det kanske är tidigt. Ahhh vad ska jag göra?
Jag har ju redan vart vaken i 1.5 timme. Nu är jag uttråkad.

Kommentarer
Postat av: ewa

Klart det går,damma går oxå bra låter inte något alls. Det är bra att du börjar träna Puss Mamma

2009-05-11 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback