Ny bil kanske?

Pierre har varit väldigt snäll mot mig idag.
Han hade köpt jordgubbar tills jag kom hem och sen hade han laddat ner Beyonces album til mig!
Så nu kan jag lyssna på Halo hela tiden! Ska kasta över den till mobilen sen. Så jag kan lyssna på den jämt! Den är så jävla bra!!!

Och sen va det en snubbe som va snäll mot Pierre också o körde på honom. Backade rätt på den gamla bilen....Han ville säkert bara mysa lite men Tussen är för hård för sånt så den vart lite bucklig!
Pierre va gaaaalen!! Så nu tycker jag att det är ett tecken att han inte ska ha en e46:a vi vet ju alla vad som hände med den svarta liksom (jag backa in i ett träd)
Så jag tycker att han ska köpa en 1-serie istället.
Alla som tycker att jag ska brumma runt i en sån istället va vänlig att kommentera så kanske Pierre fattar att det är en sån han ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback