Vad hände?

Vilken helg det har vart asså!
Dagarna har flytit ihop till en enda lång dag som har kännts som om den aldig skulle ta slut.
Men nu är det i alla fall måndag och en ny vecka. Kanske kan få vila lite också. Har inte blivigt så mycket sova.

Vet inte vad jag ska skriva.
Vill inte att detta blir väldens deppblogg nu! För jag är ju faktiskt glad ibland också.

Har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva. Funderar på att dra o sola. Fan man skulle ha ett solarie hemma!
Hur skönt vore inte det?
Sola-duscha-o sen krypa ner i sängen. gud så skönt! Vad kostar ett solarie? Jag vill ha ett! Jag skulle få tanorexia. Sola varje kväll liksom!

Nu kom mamma hem o sa att jag inte fick ligga i soffan längre. Hon sa detta är inte ett hotell anna., Det här är en arbetsplats.

Så nu ska jag arbeta i mig lite lunch. Hoppas det finns grillat kvar från igår, det vore gott.

Kommentarer
Postat av: fiiis

haha welcome to life at home:D

2009-05-18 @ 21:30:04
Postat av: fiiis

haha welcome to life at home:D

2009-05-18 @ 21:30:35
Postat av: ewa

Jag undrar var du är hör av dig till mig på jobbet. Du är säkert inte så långt från en dator telefonen har du tydlingen stängt av. kram ps du ligger väl inte i ett solarium nu hoppas jag Ds

2009-05-19 @ 13:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback